Googlevideo?

I see that sometimes when loading my website in my browser, that I have to wait
for: r6 — sh-5hnezn7k.googlevideo dot com
Can someone tell me what this is and what the function of it is?

Incidentally, I see a similar address in YouTube.
Annoying is that it takes sometimes a while to load and I see then: “Waiting for r13– ect googlevideo.com….”
The “Comments” are not loaded then, no idea why it takes so long.

Dutch:
Ik zie soms dat bij het laden van m’n website in de browser, dat ik moet wachten op: r6—sh-5hnezn7k.googlevideo dot com
Kan iemand mij vertellen wat dit is en wat de functie er van is?

Overigens zie ik een soortgelijk adres bij YouTube.
Vervelend is dat het soms even duurt voor het laad.
Er staat dan: Wachten op r13 enz googlevideo.com…
Ik zie dan dat de “Comments” niet geladen worden.
Geen idee waarom dat zo lang duurt.

Dit bericht werd geplaatst in Various en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Googlevideo?

  1. Hans zegt:

    Ik weet dat Google Video ooit is opgegaan in Youtube. Het lijkt op een interne URL van Google waar nog oude content staat.

Geef een reactie

